کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب

ساخت وبلاگ

احترامأ پیرو مکاتبات دفتر طرح و برنامه های درسی سازمان با عنایت به تقاضای تعدادی از تدوین کنندگان استانداردهای آموزشی مبنی بر صدور گواهی جهت اخذ کارت مربیگری به اطلاع می رساند که صلاحیت حرفه ای مربیان بایستی صرفأ براساس شرایط مندرج در استاندارد آموزشی مربوطه باشد و رعایت این شرایط برای کلیه مربیان اعم از تدوین کنندگان آن استاندارد یا سایر استانداردهای آموزشی الزامی می باشد .

کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب...
ما را در سایت کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanoon-sba بازدید : 81 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 18:55

با احترام و با عنایت به مکاتبه اخیر سرپرست محترم دفتر امور مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی، به اطلاع می رساند افراد معرفی شده جهت اخذ مجوز مربیگری آموزشگاه های آزاد، چنانچه از دبیران آموزش و پرورش باشند، با ارائه حکم کارگزینی از گذراندن دوره پداگوژی و یا فنون تدریس معاف می باشند.

کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب...
ما را در سایت کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanoon-sba بازدید : 75 تاريخ : پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 18:55

  این تفاهمنامه در مورخ 95/7/15 در تهران با حضور رؤسای کانون انجمنهای صنفی استان ها و اعضای کانون کشوری و مدیر کل استان تهران با مدیران انستیتو ایز ایران برگزار گردید.مصوبات اصلی این جلسه : 1-تمامی رؤسای کانون انجمنهای صنفی استان ها با اعضای هیئت مدیره کانون و انجمنهای مربوطه خود جلسه ای اختصاصی گذاشته و نحوه ثبت نام جدید در سامانه را توضیح دهند. 2-تعداد آموزشگاههای جدید و آنهایی که کارت کاربری خود را به هردلیل ندارند مشخص شوند. 3-باتوجه به تغییراتی که درسیستم بوجود آمده آموزشگاههایی می توانند ثبت نام نمایند که عضو انجمن بوده و برگه تسویه حساب انجمن خود را کتبا به انجمن مربوطه ارائه داده باشند . کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب...
ما را در سایت کانون انجمنهای صنفی آموزشگاههای آزاد س-ب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanoon-sba بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 12:17